۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵

تماس های آخر فصل، معضل لیگ !

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دوست داران تیم های دیگر برای جذب بازیکنان تماس های تلفنی با بازکنان ما دارند.
کد خبر : ۱۰۸۱۹۱
صراط: نعیم سعد‌اوی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان  گفت: باید دوست داران تیم ها کمی صبر و حوصله داشته باشند تا زمان تعیین شده فصل نقل و انتقالات از سوی سازمان لیگ برتر برسد در فصل نقل و انتقالات بازیکنان از بازی های لیگ برتر فارغ شده اند‌، به راحتی می توانند در مورد تیم آینده خود تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: هم اکنون که دو هفته مانده به پایان لیگ برتر زمان مناسبی نیست در ضمن این درست نیست که علاقه مند‌ان و دوستداران تیم ها به بازیکنان زنگ بزنند. بازیکنان، ما را در جریان این تلفن ها می گذارند.

سعداو‌ی تصریح کرد: در پایان هر فصلی این موارد در تیم ها اتفاق می افتد و بازیکنان تماس های زیادی از سایه تیم ها دارند. بحث من فقط مخصوص به تیم خاصی نیست و در انتهای فصل لیگ برای بازیکنان جویا نام اتفاق اتفا‌ق می افتد.

وی ادامه داد: این تماس ها به فوتبال ضربه می زند و کمی از کیفیت پایان لیگ کم می کند از این دو تیم فولاد خوزستان که سعی دارد سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرد با هشدار دادن سعی دارد که تمرکز کادر فنی و بازیکنان خود را بالا ببرد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: زنگ های که به بازیکنان زده می شود بحث تبانی را به همراه ندارد فقط بعضی از تیم ها سعی دارند یک تیم پر قدرت را برای فصل آینده آماده کنند با بازیکنان مورد نظرشان تماس برقرار می کنند. این مسئله باعث بر هم خوردن تمرکز بازیکنان در تیم ها خودشان می شود.

وی ادامه داد: این تماس ها معضل فوتبال ایران است که عجله زیاد دوستداران برای تیم های محبوب خود است.