۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۹

وحدت‌دوائتلاف‌اصولگرايان‌پس‌ازنظرسنجي‌ها

کانديداي انتخاباتي ائتلاف اکثريت اصولگرايان گفت: قرار است قبل از ثبت نام دو ائتلاف اصولگرا با انجام نظرسنجي‌ها به وحدت برسند.
کد خبر : ۱۰۵۷۶۳

صراط:حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي  در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع هسته اي ايران و مذاکره با امريکا اظهار داشت:  حفظ دستاوردها و دانش هسته‌اي يک اصل است و ما تاکنون توانسته‌ايم به خوبي از خودمان دفاع کنيم و در آينده نيز از خودمان دفاع خواهيم کرد.

کانديداي انتخاباتي يازدهمين دوره رياست جمهوري ادامه داد: با استفاده از زبان مفهوم و رايج بين‌المللي جايگاه ديپلماتيک خودمان را ارتقا خواهيم داد و رقبايمان از جمله امريکا را به جايگاه مذاکره کننده برابر خواهيم کشاند.
 
وي همچنين درباره رابطه با امريکا گفت: براساس بيانات مقام معظم رهبري در صورتي با امريکا رابطه برقرار مي‌کنيم که مصالح کشورمان تامين شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي  با اشاره به درآمدهاي نفتي تصريح کرد: ما به درآمدهاي نفتي در دولت آينده توجه خواهيم کرد و به ارزش افزوده نفت فکر مي‌کنيم، ما به خام فروشي نفت ادامه نخواهيم داد و به سمت توليدات گرانتر که به نفع فناوري کشور است، حرکت خواهيم کرد.

وي درباره اولويت‌هاي کاري خود در صورت پيروزي در انتخابات اظهار داشت: اولويت‌هاي کاريم در بخش اقتصاد توجه به توليد، در زمينه اجتماعي رفع تنش‌ها و اختلافات، در زمينه خدمات اصلاح زيرساخت‌هاي اداري و تحول نظام ادراي و در بخش فرهنگ و آموزش اصلاح چرخه دانش و آموزش و تبديل آن به چرخه توليد و صنعت است.

اين نامزد انتخاباتي درباره دلايل پيوستن به ائتلاف اکثريت اصولگرايان عنوان کرد: اين ائتلاف باز بود و ما آن را پسنديديم، اهداف مشترک اصولگرايان زياد است و ما در ائتلاف اکثريت اصولگرايان به دنبال تحقق اهداف مشترک هستيم.

رئيس سازمان بازرسي کل کشور با اشاره به برخوردهاي صورت گرفته در زمينه تخلفات انتخاباتي گفت: سازمان بازرسي مسئوليت ارائه گزارش درباره تخلفات انتخاباتي را ندارد بلکه ستاد پيشگيري در دادستاني کل کشور ماموريت پيگيري اين موضوع را برعهده دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي با بيان اينکه قرار است قبل از ثبت نام دو ائتلاف به نظر واحد برسند، اذعان داشت: با نظر سنجي‌ها، سهم مقبوليت کانديداها و همچنين داوري مورد قبول، به کانديداي واحد دست خواهيم يافت.

وي در پايان درباره اقدامات احتمالي دولت در خصوص رد صلاحيت کانديداي مورد نظرش خاطرنشان کرد: اتفاق خاصي نمي‌افتد ولي اگر اقدام خاصي صورت گرفت نظام آن اندازه قدرتمند است که از آن عبور و مشکلات را حل کند.