۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۴

مراجع تقلید از دولت عصباني هستند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: من شنيده‌ام كه بي‌پولي را به عنوان بهانه‌اي براي كوتاهي خود در مسئله حجاب عنوان مي‌كنند. اگر آقايان به درست يا نادرست نداشتن بودجه را دليل بي‌توجهي خود عنوان مي‌كنند، به جاي برگزاري همايش‌ها و جشنواره‌هايي كه متاسفانه ابتذال را مي‌توان در خلال آنها ديد، پول‌هاي خود را صرف كار فرهنگي و برطرف كردن دغدغه‌هاي ديني مردم ديندار كنند.
کد خبر : ۱۰۳۹۹۷
صراط: محمدتقي رهبر ضمن اشاره به وضعيت حجاب در كشور گفت: دولت مي‌گويد كه در راستاي اعتلاي فرهنگي جامعه تلاش مي‌كنند در حالي كه اين سخنان مطرح مي‌شود تا ادعا كنند كه به فكر هستند. آنها بايد بدانند كه اداي انجام دادن كاري، خريدار ندارد و بايد در عمل نشان بدهند كه واقعا برايشان مهم است كه خيابان‌هاي ايران محل جولان و خودنمايي بي‌حجاب‌ها نباشد، چيزي كه تا امروز براي خود من ثابت نشده و اين ذهنيت را دارم كه دولت بي‌حجابي را دغدغه خود نمي‌داند.

اين نماينده سابق مجلس با اشاره به كمبود منابع مالي گفت: من شنيده‌ام كه بي‌پولي را به عنوان بهانه‌اي براي كوتاهي خود در مسئله حجاب عنوان مي‌كنند. اگر آقايان به درست يا نادرست نداشتن بودجه را دليل بي‌توجهي خود عنوان مي‌كنند، به جاي برگزاري همايش‌ها و جشنواره‌هايي كه متاسفانه ابتذال را مي‌توان در خلال آنها ديد، پول‌هاي خود را صرف كار فرهنگي و برطرف كردن دغدغه‌هاي ديني مردم ديندار كنند.

چطور است پول دارند كه براي انتخابات هزینه کنند اما پول ندارند مانتوهاي چسبان و روسري‌هاي سه سانتي را از خيابان‌هاي جمهوري اسلامي جمع كنند.

رهبر همچنين با تاكيد بر نارضايتي علما و مراجع گفت: مراجع و علما نگران و دل‌آزرده هستند و شرايط فعلي را براي كشوري كه امام عصر به آن توجه دارد، بحراني بزرگ مي‌دانند. اين نگراني به حدي است كه آنها از دولت عصباني هستند و به همين دليل است كه رابطه دولت و حوزه ضعيف است.
منبع: شفاف