۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸

دوران اسلام گرایی به پایان رسیده!

روزنامه شهروند وابسته به حلقه انحرافی در یادداشت امروز خود دوران اسلام گرایی را خاتمه یافته دانست.
کد خبر : ۱۰۳۹۴۰
به گزارش صراط، روزنامه شهروند به مدیر مسئولی عبدالرضاداوری از نزدیکان حلقه انحرافی در ستون یادداشت خود در مطلبی با عنوان تفاوت اسلام با اسلامیسم به قلم جباری به بیان مطالبی از جمله مفهوم اسلام گرایی و اومانیسم پرداخته است.

در بخشی از این متن به بیان مفهوم عمیق اسلام به عنوان یک ایدوئولوژی پرداخته است، که مشابه آن پیش از این در صحبت های اسفندیار رحیم مشایی لیدر حلقه انحرافی دیده شده بود.

در این روزنامه آورده شده است که "دوران اسلام گرایی به مثابه یک ایدوئولوژی به پایان رسیده و عصر ایمان مبتنی بر گفت و گو آغاز شده است،گفت و گویی توام با خضوع و خشوع.گفت و گویی که در آن نه به دنبال تحمیل عقیده خویش بر دیگری بل به دنبال کشف افق های ناشناخته در ساحت دیگری است"

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است که "اسلام گرایی با تاکید بر افتراق بین ادیان و نحل و ملل مختلف راه را برای خشونت و تخاصم می گشاید"

برداشت دو پهلوی مطالب فوق از این جهت قابل ارزیابی است که غاصبان صهیونیست ها و رژیم های آپارتایدی در برگیرنده ملل و نحل مختلف نیستند.بنابراین اگر مفهوم جمله در برگیرنده انسان هایی با این منش باشد با مفاهیم اسلامی در تضاد است.
یادآور می شود که پیش از این لیدر حلقه انحرافی به این مطلب اشاره کرده که "در آينده نژاد و كشور معنا ندارد، آينده از آن انسان‌هاست و ايران امروز با مردم آمريكا و اسرائيل دوست است"
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۲
۴
۳
این حرفو ۲ سال پیش لیدرشون گفت