۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۳
واکنش مرجانه گلچین از رای مردم

رأی مردم، مرا شوکه کرد/راهنمایی‌های‌ "رضا عطاران"‌ موثر واقع شد

بازيگر مجموعه‌هاي طنز تلويزيون گفت: رأی و انتخاب مردم به عنوان بازیگر برتر، بزرگترین عیدی‌ام در سال 92 بود.
کد خبر : ۱۰۳۷۴۱
به گزارش صراط،"مرجانه‌ گلچین‌" بازیگر منتخب مردم در برنامه "سین مثل سریال‌" گفت: از همه مردم سپاسگزار و ممنون هستم که من را از میان حجم انبوهی از بازیگران انتخاب کردند.
وی افزود: من این اتفاق خوش آیند را توفیق الهی می‌دانم و تا خواست پروردگار نباشد، هیچگونه اتفاقی نمی‌ افتد.
"گلچین‌" تصریح کرد: شبی که در "سین مثل سریال‌" رأی نهایی و انتخاب مردم را دیدم و "محبوبه قاضی‌میر‌سعید" با من تماس گرفتند به شدت شوکه شده و تنم لرزید.
وی در خصوص حضور بزرگان عرصه بازیگری و طنز اظهار داشت: من از میان کسانی انتخاب شدم که صاحب سبک هستند و حرفی برای خود در آثار کمدی و طنز دارند.
این بازیگر با اشاره به شیوه و سبک بازیگری خود ابراز داشت: آغاز شیوه بازیگری من در آثار طنز از مجموعه "بزنگاه"‌ شکل گرفت و آن سریال، آغازی نو در ایفای نقش‌ام بود.
وی تصریح کرد: کل تیم بازیگران و به خصوص بازی خوب "حمید لولایی‌" و متن قوی و راهنماییهای‌ "رضا عطاران‌" به نوعی باعث شد که شیوه انتخابی ام در آثار کمدی مورد توجه مردم قرار گیرد.
"گلچین"‌ ادامه داد: در سریال "بزنگاه‌"، در کنار تصویربرداری کار به پخش هم باید می رسید و من بهتر می توانستم روی بخش های کاری خود مسلط شوم و این شیوه اجرایی را مختص به "گلچین‌" کنم.
این بازیگر ضمن تشکر ویژه از همه مردم گفت: باز هم همه این اتفاقات خوب را مدیون لطف پروردگار و مردم می دانم و آرزوی سلامتی و تندرستی را برای همه هموطنانم دارم.
"گلچین‌" ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت "عسل بدیعی‌"، بازیگر خوب کشورمان، گفت: هنوز غم "نادیا‌ دلدار گلچین"‌ را داشتم که فوت "عسل بدیعی‌" هم اندوهم‌ را صد چندان کرد.
وی ادامه داد: امیدوارم با رفتن نحسی‌ سیزدهم، اتفاقات بد هم تمام شود و همه ما شاهد شنیدن خبرهای خوشی باشیم.
"گلچین‌" اظهار داشت: "عسل بدیعی‌" خیلی جوان و با استعداد بود که خیلی زود از میان ما رفت و برای او از خداوند بزرگ طلب مغفرت‌ می کنم.