۱۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۶

سریال پایتخت 3 تولید می شود

تهیه‌کننده سریال نوروزی' پایتخت دو'گفت:در صورتیکه قصه خوبی در اختیار داشته باشیم حتما سری سوم پایتخت را هم تولید می کنیم.
کد خبر : ۱۰۳۳۸۳
به گزارش صراط، الهام غفوری با بیان این مطلب اظهار کرد:در حال حاضر درگیر رساندن قسمت های امشب و فردا شب سریال به پخش هستیم ومی خواهیم فقط پایتخت دو به سلامت به پایان برسد.
وی در خصوص احتمال ساخت سری سوم این سریال گفت: این مساله بستگی به تصمیم مدیران دارد و برای ما داشتن یک قصه خوب همچون سری دوم مهم است تا کار را ادامه بدهیم.
وی افزود:ما از ابتدا نمی خواستیم خاطره شیرین پایتخت یک را در ذهن مخاطبین خراب کنیم به همین خاطر تا رسیدن یک قصه خوب صبر کردیم و در نهایت با تولید یک قصه خوب و مناسب سری دوم را تولید کردیم وهمین شرط را بریا تولید سری سوم در نظر داریم.
غفوری با بیان این که مردم ازپایتخت 2 همچون سری اول استقبال خوبی کردند به قدس انلاین گفت:‌ حس خیلی خوبی نسبت به سری دوم «پایتخت» دارم و با وجودی که هنوز به پایان نرسیده، اما تا کنون بازخوردهایی که به شکل پیامک و همچنین در ارتباط مستقیم در جاده با مردم به دست‌مان رسیده است، خوب بود و با استقبال همراه بوده است.
وی افزود: مردم نسبت به پایتخت 2 همچون سری اول خیلی لطف داشتند و به محض اینکه کامیون را در جاده می‌دیدند، می‌ایستادند و برای لحظاتی کوتاه وقت‌شان را کنار پایتختی‌ها می‌گذراندند که به نظرم این اتفاق خیلی خوشایند است و نشان می‌دهد که مردم هنوز ما را دوست دارند.
منبع: قدس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Poland
|
۲۲:۵۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۲
۱۹
۱۴۴
فیلم مزخرفی است
يه نفر
|
Poland
ناراحت نشو اشتسمشس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
۵
۰
یکی از عالی ترین سریال های نوروزی بود واقعا ممنونم