آرشیو

تصاویر / دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۱۲) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند. این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد

تصاویر / رونمایی از خوشمزه‌های بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴

تصاویری از شکلات‌های بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ منتشر شده است. این بازی‌ها امسال به میزبانی شهر پاریس برگزار خواهد شد. در این تصاویر، مجموعه‌ای جدید از شکلات‌های بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ را ببینید.

تصاویر / لیگ برتر فوتبال- ملوان و سپاهان

دیدار تیم‌های فوتبال ملوان انزلی و سپاهان اصفهان از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر یکشنبه (۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی برگزار و با برتری ۲ بر ۱ سپاهان به پایان رسید.

تصاویر / ماجرای جالب دوچرخه‌سوار‌های جنگ جهانی دوم

در طول جنگ جهانی دوم، چالش‌های بی‌شماری حمل و نقل را دشوار، پرهزینه و خطرناک کرده بود. نیاز به راه‌های سریع، کارآمد و بی‌صدا برای جابه‌جایی مردم با وجود کمبود سوخت، جاده‌های آسیب‌دیده و نبرد‌های مداوم باعث شد بسیاری از سربازان و غیرنظامیان از دوچرخه‌ها به عنوان وسایل نقلیه استفاده کنند. سربازان در برخی مناطق دوچرخه‌سوار شدند، پناهندگان از دوچرخه برای حمل خانواده و وسایل خود به مکان امن استفاده کردند و بسیاری از غیرنظامیان هیچ گزینه دیگری در دسترس نداشتند. در زیر تعداد انگشت شماری از تصاویر برخی از روش‌های استفاده از دوچرخه توسط مردم در طول جنگ جهانی دوم گردآوری شده است.

تصاویر / واکنش فوتبالیست‌ها به حمله ایران به اسرائیل

حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل با واکنش‌های بسیاری مواجه شده است و اقشار مختلف مردم از موفقیت آمیز بودن این حمله به وجد آمده اند. محمد انصاری فوتبالیست سابق پرسپولیس در استوری اینستاگرامش به حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. رامین رضاییان هم به حمله تنبیهی سپاه واکنش نشان داد.

تصاویر / لیگ برتر فوتبال- پرسپولیس و ملوان

دیدار تیم های فوتبالپرسپولیس و ملوان انزلی از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر جمعه ( ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ ) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

تصاویر / «زینب»؛ معجزه مادری که با امید به آینده روشن فرزندش، سرطان را شکست می‌دهد

«زینب مرادی» در ۲۰ سالگی دچار بیماری سرطان مغزِ استخوان می‌شود و پزشکان به ناچار پای چپ او را قطع می‌کنند، چند ماه پس از این اتفاق همسر خانم مرادی هم دچار سرطان پانکراس می‌شود و بعد از شش ماه حامی زندگی خانم مرادی فوت می‌شود و معجزه مادری او را سرپا نگه می‌دارد و با امید به آینده روشن فرزندش، سرطان را شکست می‌دهد. زینب مرادی به پیشنهاد اطرافیانش به ورزش روی می‌آورد و بعد از چند سال به عضویت تیم ملی جانبازان و معلولان در رشته پرتاب نیزه در می‌آید و با همت و تلاش و پشتکار علاوه بر شکست بیماری و پشت سر گذاشتن مشکلات زندگی، توانست در رشته پرتاب نیزه افتخارات زیادی از جمله مدال نقره مسابقات پاراآسیایی هانگژو را از آن خود کند. او در حال حاظر زیر نظرمربیان تیم ملی مشغول آماده سازی برای مسابقات جهانی توکیو در خردادماه ۱۴۰۳ است.

تصاویر / لیگ برتر بسکتبال؛ طبیعت تهران - پالایش نفت آبادان

در جریان بازی‌های نخست سری مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ (یک‌شنبه - ۱۹ فروردین ۱۴۰۳)، تیم‌های طبیعت تهران و نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی نفت آبادان به پایان رسید.

عکس| کار خیر با لباس قرمز مهدی طارمی

مهدی طارمی لژیونر و ملی پوش فوتبال کشور طی اقدامی خیرخواهانه پیراهن خود را با امضاء بازیکنان تیم ملی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد.  به همت امیر فرشاد تفکری بافقی رئیس هیات فوتبال استان یزد، طی اقدامی خیرخواهانه مهدی طارمی ملی پوش محبوب کشورمان پیراهنش را که با امضای همه اعضاء تیم ملی فوتبال‌مان رسیده را جهت مزائده برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد هدیه کرد.
۱