آرشیو

نشست ۶ جانبه عربی در ریاض درباره تحولات غزه

مقامات بلندپایه چند کشور عربی شب گذشته در ریاض، نشستی مشورتی برای بررسی تحولات اخیر غزه برگزار و بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری و جامع در این منطقه و انجام سازوکاری برای تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است 

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به الگوبرداری شهدای جنگ تحمیلی از سیره‌رفتاری اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: راه شهدا ما همان راه اباعبدالله (ع) است. شهدا نیز قهرمانان تاریخ معاصر و الگوهای کم‌نظیر ایستادگی و مقاومت هستند.

برخی پروژه‌هایی که رئیسی افتتاح می‌کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار هم قابل افتتاح است

«رئیس‌جمهور برای پروژه ۵۰ میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آن‌ها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.»

دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند

عضو هیات علمی دانشگاه تهران درباره خیزش بزرگ ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا گفت: بسیاری از والدین دانشجویان معترض، درون حکومت آمریکا مشغول هستند و این‌ها درواقع آقازاده‌ محسوب می‌شوند.

اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد

مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.
۱