آرشیو

الکل‌ تقلبی؛ قمار مرگ‌آور/ بنوش و بمیر!

به طور کلی، روند مبارزه با عرضه مشروبات الکلی شامل سه مرحله است: مبادی ورودی، مسیر حمل‌ونقل، دپو و انبار‌ها. بررسی‌های سازمان مبارزه با قاچاق کالا نیز نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد مشروبات الکلی از خلا‌های مرزی غربی کشور و ۲۰ درصد نیز به‌صورت کالا‌های ملوانی و لنج‌های غیرمجاز به درون کشور وارد می‌شوند.

جاده چالوس یک‌طرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یک طرفه شدن جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال خبر داد.

دلیل عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها چیست؟

سرهنگ علی زارع، معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور فراجا، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس برای شماره‌گذاری ون‌های شهرداری و خودرو‌های برقی منعی دارد، اظهار کرد: پلیس هیچ منعی برای شماره گذاری خودرو‌های برقی و ون‌های شهرداری ندارد.

قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟

روز یکشنبه درست روزی که قرار بود مدیریت شهری پایتخت با دعوت از نمایندگان ادوار پیشین شورای شهر تهران در حوزه شهری، بیست‌وپنجمین سالگرد روز شورا‌ها را جشن بگیرند، ابهامات مطرح‌شده در قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران و چینی‌ها دویست‌وسی‌ویکمین جلسه شورای شهر تهران را به تنش کشاند.

موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس

پرستاری، یکی از مهم‌ترین مشاغل است که مستقیما با سلامت و جان مردم سر و کار دارد، اما مشکلات شغلی و معیشتی این گروه که هر سال تنها وعده بهبود آن از سوی مسئولان داده می‌شود، طاقت پرستاران را بریده است.
۱