یک شورش بزرگ در جشنواره کن

رسانه سینمایی ددلاین در یک گزارش اختصاصی خبر می‌دهد که جشنواره فیلم کن که به عنوان محلی برای بیان اعتراض هم شناخته شده، امسال نیز تفاوتی با قبل نخواهد داشت؛ اما ممکن است نوع اعتراض کمی متفاوت با سال‌های قبل باشد، زیرا بوی شورش از درون می‌آید.

بارش ها یک سد دیگر ایران را سرریز کرد + جزئیات

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت: در پی بارش های امروز جمعه سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد.

مسن‌ترین معلم ایران درگذشت

رئیس آموزش و پرورش مهاباد گفت: قاسم رائر حجازی کهنسال‌ترین معلم ایران در این شهرستان بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان‌ واقعی ساخته شدند

در این آثار وحشتناک که از رویدادهای واقعی الهام گرفته شده‌اند، ممکن است جزئیات برای رسیدن به جلوه‌های خوب سینمایی تغییر کنند، اما داستان‌ها به اندازه کافی به حوادث واقعی نزدیک می‌شوند که باعث ایجاد لرز در بازو و گزگز کردن در ستون فقرات شما می‌شود. پس این شما و ۱۲ فیلم ترسناک که بر اساس داستان‌های واقعی ساخته شدند.

فیلم/ محمد حسین میثاقی به سیم آخر زد

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به توهین لیدر باشگاه سپاهان به زنان پرسپولیسی ویدئویی منتشر کرد.
سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است

برنامه تعطیلی سینماهای سراسر کشور به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق (ع) اعلام شد.

فیلم/ بدل فریدون فروغی اعتراف کرد

روایت عجیب خواننده‌ای که ۱۶سال پیش قطعه‌ای به‌نام تنهاترین عاشق را خواند و همه‌جا پخش‌ شد اما نام خواننده‌ اصلی این آهنگ از نظرها دور ماند!
مهاجری، فعال اصولگرا: وای به حال دانشگاهی که جمیله علم‌الهدی عضو هیات جذب اساتیدش باشد

مهاجری، فعال اصولگرا: وای به حال دانشگاهی که جمیله علم‌الهدی عضو هیات جذب اساتیدش باشد

محمد مهاجری، فعال اصولگرا نوشت: رئیس دانشگاه تهران، همسر آقای رئیسی را به عضویت در هیات جذب اساتید منصوب کرده است. قصد ندارم این کار را خودشیرینی رئیس دانشگاه بنامم؛ اما واقعا در خیل استادان باسواد و معتبر و متشخص و خوشنام این دانشگاه هیچ فرد شایسته ای وجود نداشت که از دانشگاه دیگر آدم آوردند؟

بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود

مسئول کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در سفر یک روزه به مشهد مقدس در جلسات متعدد با مسئولان فرهنگی، شهری و دانشگاهی استان خراسان رضوی دیدار کرد که در نتیجه این جلسات تصمیمات مهمی برای ساماندهی مُد و پوشاک استان اتخاذ شد.

چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟

پژوهشگر جریان‌های اسلامی می‌گوید مصر به خاطر مصرف داخلی و مخالفت با اسلام سیاسی و آمادگی جهان اسلام به این سریال پرداخت. بعید هم نیست در آینده به دیگر جریان‌ها و فرقه‌ها بپردازند و ما با اسلام سیاسی‌هراسی مواجه شویم.
۳