رنگ مو چه بلایی سر موهایتان می آورد؟

رنگ مو چه بلایی سر موهایتان می آورد؟

بسیاری از خانم‌ها در فواصل کوتاه به طور مکرر اقدام به تغییر رنگ موهای خود می‌کنند که این کار موجب آسیب رساندن به موها از جمله نازک و شکننده شدن موی سر می‌شود.

راه ساده برای بازیابی و تعمیر اطلاعات فلش مموری

شاید برای شما هم رخ داده است که اطلاعات به خاطر به زمین خوردن مموری و یا حادثه‌ای دیگر در معرض پاک شدن و یا آسیب دیدن باشد. اما نباید در این مواقع به طور کلی ناامید شوید چرا که راه هایی هست که می‌توان با استفاده از آن اطلاعات مموری‌ها را ریکاوری کرد در این مطلب درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

مشاهده 2 قلاده یوزپلنگ در توران شاهرود

با توجه به اینکه حفظ یوزپلنگ از اهمیت خاصی برخوردار است لذا از مردم تقاضا داریم چنانچه با این گونه ها مواجه شدند بلافاصله مراتب را به نیروهای حفاظت محیط زیست اطلاع دهند تا بتوانیم در راستای حفظ این گونه ارزشمند کوشا باشیم.

کشف گورهای پلکانی در یک گورستان ایرانی / عکس

این باستان شناس با اشاره به وجود گورهایی به صورت پلکانی در دامنه صخره گفت: ایجاد ترانشه‌هایی در فضاهای اطراف این گورها نشان داد در این محل هم دیوارها و اتاق‌هایی وجود دارد که احتمالا با قبور مرتبط بودند.

پوستر/ ما می‌توانیم

پوستر‌ ما می‌توانیم ( ایران، جزو ۵ قدرت سایبری جهان)http://seratnews.ir/files/fa/news/1396/6/12/417220_990.jpg

واژه‌های خطرناک در طب سنتی

یک متخصص طب سنتی درباره مواجه مردم با انواع اطلاع‌رسانی‌ها در حوزه طب سنتی و ایرانی برای تشخیص درست، گفت: مردم به مطالبی که در آنها از واژگان غلو‌آمیزی چون «معجزه»، «خواص شگفت‌انگیز»، «درمان قطعی»، «درمان سریع» و شبیه آنها استفاده شده، اعتماد نکنند.

علائمی که نشان از سرطان حنجره می‌دهد

عضو هیئت علمی گروه گوش، حلق و بینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گرفتگی صدا را از علائم زودرس سرطان حنجره دانست و گفت: در برخی موارد گوش درد نیز ممکن است نشانه ابتلا به سرطان حنجره باشد.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۹۶

نتیجه اولیه آزمون سراسری سال ۹۶ از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه ۱۵ مرداد) به صورت کارنامه قابل دسترسی است.

حداد عادل: دانشجویان علوم انسانی به دنبال باز کردن گره‌ها باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه تحول علوم انسانی از چهار منظر دنبال شده است، گفت: اسلام‌سازی، بومی‌سازی، کارآمدسازی و به‌روزرسانی چهار منظری هستند که باید دنبال شود.

اهدای 152 مدال به برگزیدگان المپیاد جهانی کامپیوتر/ غیبت وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه و اختتامیه

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مدال‌های نفرات برتر المپیاد جهانی کامپیوتر ٢٠١٧ که در کشورمان برگزار شد را اهدا کرد.
۵