۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

نام تیم مشهدی "پرسپولیس" می‌شود؟

این خبر صحت ندارد و من هم آن را در رسانه‌ها دیده‌ام. هنوز چیزی قطعی نشده و فقط علی‌رغم میل باطنی‌مان در آینده‌ای نزدیک نام سیاه‌جامگان تغییر خواهد کرد.
کد خبر : ۳۱۹۶۷۹
صراط: مدیرعامل سیاه‌جامگان می‌گوید انتخاب نام «پرسپولیس» برای این تیم صحت ندارد.

علی عباسی، مدیرعامل سیاه‌جامگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت دو بازیکن سیاه‌جامگان که در روزهای گذشته در تمرینات این تیم غیبت کرده‌اند، اظهار کرد: این دو بازیکن تا پایان هفته‌ تعیین تکلیف می‌شوند. بی‌نظمی و بی‌انضباطی در تیم ما جایی ندارد و فرهاد کاظمی هم علاقمند به همکاری با چنین بازیکنانی نیست.

او در واکنش به این که دو بازیکن غایب، مشکل مالی را دلیل غیبت در تمرینات تیمش عنوان کرده‌اند، گفت‌: مشکل سیف‌اللهی مالی نبوده و او به یکباره تمرینات را ترک کرده است و این موضوع برای ما قابل درک نیست. ما به تعهدات خودمان پایبند هستیم و راهی که دوستان برای اعتراض انتخاب کرده‌اند مناسب نیست. شرایط حرفه‌ای در باشگاه ما حاکم است و این اتفاقات در باشگاه ما جایی ندارد. نظم و انضباط حرف اول را در تیم می زند.

او درباره عملکرد عیسی ترائوره، بازیکن خارجی جدید این تیم در دیدار دوستانه با سپاهان، خاطر نشان کرد: امروز هم بازی او را در مقابل ذوب آهن بررسی می‌کنیم و در صورت صلاحدید کادرفنی قرارداد او منعقد می‌شود. با برونو سزار، بازیکن سابق سپاهان هم در حال مکاتبه هستیم و امروز (یکشنبه) جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های او خواهیم داشت.

مدیرعامل سیاه‌جامگان درباره دیدار دوستانه تیمش با  سپاهان و کسب تساوی 2 بر 2، خاطر نشان کرد: بازی خوبی بود و خبرهای آن هم در رسانه‌ها منتشر شد. امروز هم دیداری با ذوب آهن انجام می‌دهیم و فردا به مشهد باز می‌گردیم تا تمریناتمان را پیگیری کنیم.

عباسی درباره انتشار خبری مبنی بر این که نام سیاه‌جامگان به پرسپولیس تغییر می‌کند، اضافه کرد: این خبر صحت ندارد و من هم آن را در رسانه‌ها دیده‌ام. هنوز چیزی قطعی نشده و  فقط علی‌رغم میل باطنی‌مان در آینده‌ای نزدیک نام سیاه‌جامگان تغییر خواهد کرد. ما با کارشناسان خبره جلسه‌ خواهیم داشت و به یک جمع‌بندی دست می‌یابیم و پس از کسب مجوزهای لازم نام سیاه‌جامگان تغییر می‌کند. به دنبال نامی تاریخی مانند سیاه‌جامگان یا ابومسلم هستیم.