۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹

پلیس آمریکا یک ناشنوا را کشت +عکس

مرد جوانی که در تلاش بود با زبان اشاره با پلیس ارتباط برقرار کند به ضرب گلوله کشته شد.
کد خبر : ۳۱۸۹۶۵
صراط: مرد جوانی که در تلاش بود با زبان اشاره با پلیس ارتباط برقرار کند به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش فارس، وقتی پلیس کارولینای شمالی نتوانست منظور دنیل کوین را که ناشنوا بود و تنها با زبان اشاره قادر به رساندن منظور خود بود بفهمد، در کمال ناباوری به سمت او شلیک کرد و دنیل را با ضرب دو گلوله به قتل رساند.

دنیل که دقایق زیادی از خروج از خانه‌اش نمی‌گذشت، متوجه باک خالی بنزین خودرویش می‌شود و سرعتش را بیشتر می‌کند تا زودتر از آنکه وسط خیابان بماند بنزین خودرویش را مهیا کند.

پلیس راهنمایی رانندگی هنگامی‌که سرعت دنیل را می‌بیند، بی‌آنکه اجازه دهد او کنار بزند و برای رفتارش توضیح دهد، به محض کم کردن سرعت دنیل شلیک می‌کند و او را که تلاش می‌کرده با زبان اشاره علت رفتارش را توضیح دهد، با شلیک گلوله به قتل می‌رساند.

دنیل هریس که 29 ساله و پدر یک فرزند هم بود، ناشنوا به دنیا آمد و در طول سالیان زندگی‌اش زبان اشاره را به خوبی یاد گرفته و با اطرافیانش نیز این‌گونه ارتباط برقرار می‌کرد.

پلیس کارولینای شمالی علت شلیک را مسلح بودن دنیل اعلام می‌کند و این در حالی‌ست که شاهدان از مسلح نبودن او صحبت می‌کنند.

یکی از افرادی که در آن دقایق در حال رانندگی بود، گفت:‌ قربانی فقط تلاش کرد سرعتش را کم و کنار بزند تا بتواند با پلیس صحبت کند،‌ اما قبل از پیاده شدن او از خودرو پلیس با شلیک گلوله راننده را به قتل رساند.

دنیل قبل از رسیدن اورژانس به صحنه حادثه به علت خونریزی شدید جانش را از دست می‌دهد.

پلیس کارولینای شمالی نیز مأمور خطا کار خود را بازداشت کرده تا به جنایت او رسیدگی شود.

خانواده دنیل می‌خواهند پلیس راهنمایی رانندگی فکری برای ناشنوایان کند و برای هشدار به آنها از وسیله خاصی استفاده شود تا حوادث این‌چنینی رخ ندهد.

کارولینای شمالی یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا است. این ایالت یکی از سیزده ایالتی است که در جریان انقلاب آمریکا علیه سلطه انگلیس قیام کردند. مرکز آن رالی و شهرهای مهم آن شارلوت و اشویل است.

 تصویر قربانی را در زیر مشاهده می‌کنید.

پلیس آمریکا یک ناشنوا را کشت +عکس