۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

تشبیه لباس‌های المپیک به پاک‌کن! +عکس

رامبد جوان با انتشار عکسی از لباس‌های طراحی شده برای ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک، طراحی این لباس‌ها را با پاکن‌های پلیکان مقایسه کرده است.
کد خبر : ۳۱۲۳۳۱
صراط: رامبد جوان با انتشار عکسی از لباس‌های طراحی شده برای ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک، طراحی این لباس‌ها را با پاکن‌های پلیکان مقایسه کرده است.

به گزارش ایسنا، مجری برنامه «خندوانه» با انتشار عکسی در صفحه رسمی اینستاگرم خود، نوشته است که «آرزوی صبر و بردباری می‌کنم برای کاروان‌های المپیکمون. یعنی واقعا ماشاالله به مسئولین با این انتخاب طراحشون. ورزشکارا این همه تلاش و زحمت و افتخار... ر. اونوقت اعزامشون به المپیک این شکلی. #المپیک #خلاقیت #طراحی_خاص»

تشبیه لباس‌های المپیک به پاک‌کن! +عکس

لباس‌های طراحی شده برای کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک در روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران و برخی هنرمندان و حتی خود ورزشکاران همراه بوده است.

رضا کیانیان نیز با انتشار مطلبی در صفحه رسمی اینستاگرم خود نسبت به لباس‌های المپیک واکنش نشان داده و نوشته است که «سلام. واقعاً خجالت‌آور است! به اندازه‌ای زشت بودند که دلم نیامد حتی عکس‌شان را بگذارم روی صفحه! منظورم لباس های #کاروان_المپیک_ایران است!

به گمانم #کمیته_ملی_المپیک_ایران، برای طراحی لباس های کاروان ایران، میان بدترین طراحان لباس مسابقه گذاشته! نه! باورکردنی نیست!

چون هر طراحی هر اندازه هم که بد سلیقه باشد، دست کم، فقط به این دلیل که طراح است، به ناچار استانداردهایی را رعایت می کند؛ هماهنگی در رنگ و شکل، دوخت مناسب و دست کم نشانه‌هایی از ایران! ولی این لباس‌ها ...بی ربط به همه چیز هستند؛ حتی به طراحی. در این سال‌ها که مشهورترین و گران‌ترین برندهای لباس جهان از طرح‌های ایرانی استفاده می‌کنند! آیا خود ایران باید برای خودش از بدترین و بی‌ربط‌ترین رنگ‌ها و نقش‌ها و طرح‌ها استفاده کند؟
آقایان کمیته ملی المپیک!

در ایران طراحان لباس بسیار خوب و خوش سلیقه‌ای داریم که سال‌هاست امتحان خود را در ایران پس داده‌اند و حتی در مجامع جهانی شناخته شده‌اند. چرا از آن‌ها برای طراحی لباس‌های کاروان ایران دعوت نکردید!؟ آقایان کمیته ملی المپیک! لباس هر کاروانی به لحاظ دیداری، #پرچم دوم آن کشور است! به چه حقی آبروی کشورمان ایران را به باد می‌دهید؟ به چه حقی بد سلیقگی خود را به ما تحمیل می‌کنید؟ هنوز وقت باقی ست! در همین فرصت کم، به طراحان خوب کشورمان مراجعه کنید و این لباس‌ها را در خفا پنهان کنید.»

سید محمد موسوی، بازیکن تیم ملی والیبال هم با انتشار عکسی از خودش در حالی که لباس کاروان المپیک ریو را به تن دارد، نشان داده که این لباس برایش اندازه طراحی نشده و به شوخی گفته است که شاید لباس بهداد سلیمی را به اشتباه به او داده‌اند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز