۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
رشوه کار دست خانم معاون داد

سومین مدیر محیط زیست هم بازداشت شد/ پای مادر «ابتکار» هم وسط آمد

در حالی‌که همچنان معصومه ابتکار خود را در مسیر سیر و سفرهایش، به ظاهر، سخت، درگیر رفع معضلات زیست‌محیطی نشان می‌دهد و در باطن برای پیروزی‌های سیاسی جناح متبوعش دست و پا می‌زند، رشوه و فساد مالی در بین مدیران سازمان محیط زیست بالا گرفته است.
کد خبر : ۳۲۴۵۰۵
صراط: فساد مالی در بین مدیران معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست بالا گرفته و مدیران، یکی پس از دیگری دستگیر می‌شوند و این بار نوبت به مدیر کل محیط زیست شمیرانات رسیده است.

به گزارش فارس، در حالی‌که همچنان معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست خود را در مسیر سیر و سفرهایش، به ظاهر، سخت، درگیر رفع معضلات زیست‌محیطی نشان می‌دهد و در باطن برای پیروزی‌های سیاسی جناح متبوعش دست و پا می‌زند، رشوه و فساد مالی در بین مدیران سازمان محیط زیست بالا گرفته است.

طی هفته‌های اخیر بود که معاون فنی اداره کل محیط زیست استان تهران، مشاور و مسئول دفتر مدیرکل محیط زیست استان تهران را دستگیر کردند و به گفته یکی از منابع آگاه امروز مدیر کل محیط زیست شمیرانات نیز به دلیل تخلفات مالی بازداشت شد.

گفته می‌شود علت دستگیری این مدیران محیط زیست، فساد مالی و ارتشا است، رشوه‌هایی که رد و بدل می‌شده تا محیط زیست آلوده را پاک جلوه دهند!

از سوی دیگر موضوع زمین مصادره‌ای است که سالهاست در اختیار مادر خانم ابتکار قرار داده شده تا خیریه‌ای را در آن بگرداند اما به مرحمت مدیران محیط زیست، این زمین مصادره‌ای تبدیل به محلی برای دیدارهای خارج از برنامه معاون رئیس جمهور شده است.

به هر حال، حال محیط زیست این روزها بسیار بد است از هوایی که تنها راهکارش تعطیلی مدارس شده و آبی که خشکی‌اش به دولت‌های قبل برمی‌گردد و زمینی که قهرمان زمین هم نگهدارش نیست!

اما دیگر فساد مالی در محیط زیست همان مصداق «گل بود و به سبزه آراسته شد»، است برخی مدیران در زیرمجموعه قلمروی تحت مدیریت معصومه ابتکار، در ازای دریافت رشوه چشمهایشان را بر روی آلودگی‌های زیست محیطی می‌بندند و مهر پاکی می‌زنند و رئیس سازمان محیط زیست نیز همچنان در پی بحث‌های سیاسی، حل مسائل هسته‌ای، عدالت جنسیتی و... است.
نظرات بینندگان
صمد آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
۲۳
۱۱
کسی زورش به خانم ابتکار نمیرسه متاسفانه.

موندم که خانم ابتکار این همه نفوذ و قدرت رو از کجا و کی بدست آورده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از کاربلدی و پاکدستی صمد آقو
مطمئن باش اگه ذره ای خلاف مالی داشت تا حالا صدبار اعدامش کرده بودند.
قضیه را تو پروژه های کلان و زمین خواری های که خانم بهشون مجوز نمیده پیدا کن.
ضمناً به کارش هم فوق العاده تسلط داره.
متاهل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
۱۸
۴
آی زرشک و آی زرشک و ...