۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۹

فراخوان عمومی برای ارسال سوژ‌ه‌های حسینی(ع)

تهیه کننده مجموعه مستند توتیا گفت: هموطنان عزیر می توانند سوژه های مدنظر خود پیرامون عزارداری و حضرت سیدالشهدا را با ذکر نام و شماره تماس خود به ایمیل Tooteia93@yahoo.com ارسال نمایند.
کد خبر : ۱۹۹۶۰۳

به گزارش صراط: مجموعه مستند 23 قسمتی "توتیا" در سیزده روز اول ماه محرم و دهه آخر صفر امسال از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه در 23 قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما در حال تهیه می باشد و هر قسمت با داستان و ساختاری متفاوتی به موضوعات مرتبط با امام حسین(ع)، محرم و محافل عزاداری می پردازد.

در هر قسمت از این مجموعه مستند ضمن پرداختن به سوژه ای مرتبط با دستگاه سیدالشهداء(ع) و عزاداری، با شماری از  سخنرانان، مداحان، شاعران آیینی، نخبگان مطرح کشور و خادمان اهل بیت(ع) پیرامون موضوع هر برنامه گفتگو می شود.

این مستند در شهرهای مختلف ایران همچون تهران، قم، مشهد، اصفهان، اردبیل، تبریز، شهرکرد، قزوین ، یزد ، کرمان و ... تهیه و تولید می شود.

تهیه کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر گفت: اگرچه سوژه های اولیه تمامی قسمتهای این مجموعه برنامه تعیین شده و حتی برخی قسمتها نیز ضبط آن به پایان رسیده است اما با توجه به اهمیت این برنامه و حساسیت آن به دلیل تعلق به دستگاه حضرت سید الشهداء، سعی داریم تا آخرین زمان ممکن به سوژه‌های مدنظر مردم توجه و اهمیت بدهیم و اگر سوژه مناسبتری از سوی مردم ارسال شود آنرا جایگزین سوژ های قبلی نماییم.


صاحبی در پایان افزود: هموطنان عزیر می توانند سوژه های مدنظر خود پیرامون عزارداری و حضرت سیدالشهدا(ع) را با  ذکر نام و شماره تماس خود به ایمیل  Tooteia93@yahoo.com   ارسال نمایند.